Luaran Dan Dalaman Mana Sama

aku cukup benci jika seseorang tu memandang smua diri orang pada luaran. Emmm ..Pengkid @ tomboy... x smua wanita kasar bersifat demikian, kekadang hanya segelintir sahaja, tapi kalo kita x kenal diri seseorang tu jangan kita anggap die memacam. jika orang cakap kat kita camtu pe kita akan rasa? padahal diorang x tau pown kita sapa. Em kekadang ada wanita luaran nampak cam kasar, cam laki, tapi dalaman kita tau ke pe tentang diri dia, kekadang perempuan camtu lagi bagus a dari pompuan yang bajet ayu tapi hati busuk. aku ckup2 benci, bagi aku luaran x gambarkan ape2 , yang penting hati, hati yang menggerakkan jasad. Perempuan Kasar begitu perlu juga kasih sayang dari seorang lelaki, sebagaimana tuhan anugerahkan jentinanya sebagai perempuan, naluri mereka tetap wanita, jadi mungkin kisah mereka sendiri yang membentuk mereka jadi begitu. Bagiku Aku langsung x memandang suma itu jika aku ditakdirkan berjodohan dengan wanita sedemikian, yang penting dia tau argai diri kita, itu yang penting. Semua manusia ada kesilapan tersendiri, x salah untuk berubah kearah kebaikan, pintu kebaikan terbuka luas untuk kita, yang penting diri kita, hipokrit akan membawa kita ke pintu gelap, kita tidak akan aman untuk selamanyaa...