aku nak balek tido laaaaaaa


ni presentation budak2 Bisness communication kat A Famosa resort kat melake... huhu.. mmg tol2 best time ni ... ramai budak2 yang present.. dpt gak la aku skodeng sorang due... hehehe... ni gmbar kelas aku time present tu... ko nmpak x mamat sebelah laki india tu ... yang sengih cam nak tercabot bbir tu ... hahaaha.. tu bestfriend aku gak la... name nye si ahmad katak .. hahhaa..nak mencapap a kat depan tu .. ala biasa la .. katakkkkk.. ehehehe..aku nge muke ngantok terbayang bayang katil hotel nge aruman air cond .. adusss... da nak balek tido .. tp geram tol ade lak sesi2 bergmbar nih .. adoiyai .. tensyen tol gua... stakat 2 tiga keping . aku leh agi la wat muke comei.. tp .. ni da gmbar ke berapa belas aku x ingat... aku da tensyen gle .. mmg lame tol sesi wat muke comei nih ... tp untuk gmbar ni .. aku tol2 x hipokrit... aku menunjukkan wajahku yang mengantuk yang teramat sangat ... waduhh ngantok pak...rase cam nk bakar je tmpat ni .. hehehehe... tp ble balek kat hotel .. aku rase girang tengok katel yang lembut n indah