Albino Berkulit hitam




lagu cutting dari kumpulan avenged sevenfold yang bertajuk " little piece of heaven" berkumandang ke telinga aku memanggil manggil aku untuk menjawab panggilan telefon tersebot,tp di saat itu aku ingatkn orang "wrong number", so aku buat kambing pekak je, tapi agak sakit telinga aku lagu tu berulang kali berkumandang, jadi aku menjawab panggilan tersebut,'mem' besar menelefon aku mengatakan widuri antartakus sudah selamat tiba di stesen bas kuala terengganu.Widuri???... siapa widuri... x perlu tau sebab aku rase name itu da familiar.... hahahaha...tapi sebenarnya widuri itu bukan gadis indon ... die tu gadis melayu gaks.... huhuhu...jadi malamnya kami pergi mengahabiskan sisa2 malam tanpa hujan itu dengan aktiviti melepak.melepak memang sedap...sape cakap melepak x sedap?... ahhhh hipokrit orang itu ... hahahhaa...ini kan pula orang yang kita suka ade disamping kita lagila kita eppy kan ... tol x mem? hahahha.. da merah da muka mem bila diajukan soalan begitu ... sebab dia suka memperli orang,sampai merah pipi wanita albeno itu bile start menganjeng orang.... hhahaha... Budin bersama adik bradiknya,iwan,arif juga join sama malam itu, karaoke pown bersama, tapi satu lagu karaoke yang dipilih budin tol2 agak hampessss smpai bulu tengkukku pown terasa rimas .. apatah lagi pompuan sebelah aku tuh ... mybe rasa cam nak terjun bangunan je ... hahhaha... sungguh terharu aku dibuatnya... thanks to budin kerana berjaya memangkah aku sampaikan aku terasa blurrr... huhuhu... actually maybe susah aku nak jumpa budak2 ni selalu , so,x rugi bagi aku bersama kamu semua,kamu semua memang best.. tp sometimes apa yang kita ade selalu x kekal , tapi hope kenangan yang kita bina tetap kekal sampai ke anak cucu .... :-)