Basah Bermandi Manda

kenanganku di ambang part 6 kat uitm sgamat kami sudahi ngan keriangan bersama sama, waktu ini aku empat manusia nih n gmbar ini dicapture oleh seorang awek yang follow kami gaks, ohhh sesedap sungguh mandi di sagil, tapi bila aku mandi aku slalu terasa air disitu masin2 ... munkinkan air disitu air laut yang sesat atau ade makhluk allah yang membuat air terjun sendiri??.. hehehe... sungguh tertekan untukku menerima hakikat jikalau ade makhluk allah yang buat air terjun sendiri sebabnye dikala itu aku sedang snorrkeling... hehe.. tapi memang kami seronok time ini dengan kehadiran mkanan kegemaran aku lak tu .. iaitu mr.goreng pisang.. ehehe... sungguh indah sungguh teruja diriku, walaupun penat tulang belikat aku nih .. ehehe... diharapkan kenangan indah seperti ini terus dialami aku sementara mataku masih dapat melihat, tanganku masih dapat menyentuh dan jasadku masih di sini......