Kau nyebok pesal??


Gambaran pak gad uitm yang aku benci sejak azali agi, bodoh bengong tu je aku dapat ucap dalam hatiku ini, walaupun aku ni x pernah langgar undang2 uitm and x penah naek cort (backup diri aku)hahha.. tp aku tetap benci ko pakgad... tp x smua la aku cakap ... ade segilintir yang langsung x beradab biler bercakap, bile bertutur,...tp yang ok pown ade .. aku hormat pada manusia yang taw hormat kita tp kita benci kepada orang yang langsung x taw hormat kita, kepada pak gad yang aku maksudkan itu .... aku mmg sayang kat ko .. tp ko jangan lah menyibok pasal aku .. ikut suke ati aku a nak merokok depan pondok pengawal pown, ko peduli pesal??? mmg salah ... tp jangan cakap cam aku ni x de lutut... ko ade lutut? aku tau ko ade lutut, lubang idung... aku taw tu wahai pakgad yang kusayangi kusanjungi... tp bahase ko tu jage lah bodoh!!!.. ko nk seatle ckap .. jangan cakap cam babi.. geram aku dengar... tp kepada pak gad yang ok .. aku hormat korang cam bapak aku sendiri k .... ko teruskan lah kerjaya kau itu dan mendapat rezeki yang halal..aku doakan pakgad2 yang ok ni .. dpt keberkatan dari illahi k ... Slamat berkerjaya.....