terhowt!


ini la jejaka tampan abad ini bersama wanita terhowt malam PGN.. hehhee.. ala gmbar aku x howt.. so aku letak gmbar mmber2 aku yang howt je la.. hahaha.. korang tengok 2 mamat ni .. ensem x mereka inih??.... iaitu mr.budin and sir didiey sikaparono...... ala korang x ckap ensem pown .. diorang ttp cakap ensem kan ... hahaha..tp bagi aku boolleee la.. mmg macho2 member2 aku nih.. ehehe...awek tu pown cun.... x taw la awek sape ntah dapat melekat kat diorang nih .. mmg power ah ayat diorang adjust awek ni untuk bergambar ... caya lah mmber2 gua ni ... malam tu aku nak amik gmbar ngan widuri ... tapi ntah kemana dia pegi, melepas aku, kalo nak tau widuri tu pompuan terhowt gak, cute ,comei and marvelous.. hahahaha... tp aku dan dia hanya kawan, x lebih dari tu ...kalo sesape ade wat gossip hangat tu .. maaf ye ... siaran anda tersalah stesyen k .. huhuhuhu...mse ni mmber aku yang 2 orang agi iaitu, pujiezuka and padir on de way mengayat awek yang lagi howt utk capture pic... Xnak kalah orang kate.. hahahhaa... tp aku ???... aku hanya memegang kemera memerhati gelagat kekawanku yang ensem2 belake nih ... aku nih ape lah sangat ... hanya insan biasa di alam maya ini ... huhuhuhu~