mu nyanyi lu aaaaa


hahahhaa...mari kita karaoke bersama.. hahhaa.. actually aku x pandai nyanyi, tp memekak memang aku da lepas PHd bab memekak.. ehehhe.. time ni kami borink selepas sambut merdeka kat segamat, so, kami g la melepak kat karaoke box... ape lagi tunjuk bakat memekak a sorang2.. budin first... puhhhh .. sedappp sore budin gua ckap lu... try a beat... mmg x leh lawan punye lah... budin bab2 memekak gune teropong itam tu .. puhh memang sedap... x dengar die nyanyi lagu dangdut agi .. memang aku tukang masok koin je la .. mmg x nyanyi la aku jawabnye.. padok laks nyanyi lagu english ... pe standet lagu melayu kan dok? hahhaa...omputih a baru style... ehehe..aku sebenarnya saje je pegang teropong itam tu .. x nyanyi pown .. saje nak bergaye .. konon2 pndai karaoke laa... .. nak nyanyi takot orang kat luar lari lak, so kerjaya aku time ni ialah tukang pilih lagu n tukang masok koin je la... ehehehe ... .. hehhehee...kpada sesiapa yang ingin berkaraoke ... try la beat suara nge ahmad budin nih .. mmg geng2 XOXO gurl pown kalah .. hahaha~